2014. augusztus 18., hétfő

Tőlem is rendelhettek!

 
Hello bloggerínák! :) 
Mivel optimistán álltam a dologhoz, és úgy gondoltam, ezen a nyáron talán kimozdulhatok szobám négy fala közül, nem számoltam azzal a dologgal, hogy ez bizony nem jött össze. Itt van augusztus, és még az eddiginél is több szabadidőm lett, aminek eltöltése nagyjából nyolcvanas évekbeli popszámok hallgatásával telik, így arra jutottam, hogy mától tőlem is rendelhettek! De mit is? Trailert! 
Igen, igen. Az oldalon több tehetséges lány foglalkozik ezzel, így szerény személyem talán nem okoz gondot a szerkesztőségnek.
Itt van pár munkám, amiket a saját történeteimhez, illetve egy kedves barátnőm blogjaihoz kreáltam:







Ezek lennének, természetesen több is van, de azok már régebbiek, és úgy gondolom, ez a kettő elég lesz ahhoz, hogy eldöntsétek, szeretnétek-e , hogy én készítsek nektek blogelőzetest! 


Ahhoz, hogy rendelhess a következőt kell tenned:
1) e-mailben leírni a következőket:
2) blogod linkje
3) karakterek, avagy kik szerepeljenek a videóban
4) ki legyen főként a videóban ( azaz ki legyen a főszereplő)
5) küldd el a szöveget, ami a videóban legyen.
6) milyen hangulatú legyen ( vidám, szomorú stb.)
7) zene, ami alatta menjen
8) egyén kívánságok, elképzelések

Remélem többen kértek majd a segítségemből, hiszen mint mondtam, időm mint a tenger, ezért valószínűleg hamar tudom hozni a rendeléseket!:)
                                                 Ölel, Elizabeh P. 

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése