2014. augusztus 26., kedd

Elkészült rendelések, jó hírek - Elena O'Connor



×BLOG×
×BLOG×
×BLOG×
×BLOG×

Sziasztok, drágák!
Mint láthattátok, elkészültem pár rendeléssel, amiről azt gondolom, hogy megmutathatom nektek. Remélem, tetszik a megrendelőknek. Ja, és kedves Takács Réka! Sajnálom, hogy kicsit eltértem a megbeszéltektől, de amit kértél, az számomra kivitelezhetetlen volt. De remélem, a többit, amit kértél(pl. hogy a fejléc mellett kezdődjön el a modulsáv), jól sikerült. 
Ha netalántán mégiscsak van kivetni valójuk a megrendelőknek, sajnálom. Nem valami könnyű úgy szerkeszteni/kódolni, hogy másodpercenként hármat tüsszentek(nyáron!).

És akkor a jó hírek... Papparapappampaaaaaa, elértük a 10.000 oldalmegjelenítést, sőt már jócskán fölötte járunk! Nagyon-nagyon szépen köszönjük ezt mindannyian, nektek, kedves, nagyon kedves kis olvasók! 
És még egy, ami bár nem akkora szám, mint az előző, talán valakinek "életmentő" is lehet. Újra aktív vagyok, mind fejléc, mind teljes design, és még a kódosban is. Szóval rendeljetek nyugodtan, nem harapok ;)

TOVÁBBI KELLEMES BÖNGÉSZÉST KÍVÁNOK,
 Elena O'Connor 
VOLTAM, VAGYOK, LESZEK.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Elena!
    Én bőven meg vagyok elégedve, köszönöm szépen a design! Sok sikert továbbra is :)
    Big hugs,
    Alaska Swan

    VálaszTörlés