2014. augusztus 9., szombat

Kritika#1/~Szöszikapitány~

Sziasztok!
Na igen eljutottam addig, hogy megírjam első kritikámat ezen a blogon. Szóval most jöjjön egy kedves szerkesztőtársam kritikája!






                                                      Író: Dorina B.
                                           Blog:Good Girl or Bad Girl

Fejléc:
Nem tudom más hogy van vele, de nekem ez a fejléc egy eléggé depressziós történetre utal! Ehhez még ott van a törött tükör, ami ugyebár (a babona szerint) hét év balszerencsét jelent. Külön kiemelném a feliratok közti színátmenetet nagyon jól hangsúlyozza a jó és rossz közötti vékony vonalat! Összességében a fejléc nagyon profi munka, gratulálok a készítőjének!

Design:
Ahogy haladunk kifelé (a fejléctől) úgy lesz egyre világosabb a háttér. Őszintén szólva ez nekem nagyon bejön. Kiemeli a fejlécet és nem eltereli róla a figyelmet. Nagyon tetszik, hogy a menüpontok nem a fejléc alatt vannak. Személyszerint én jobban szeretem  ha minkét oldalt vannak információk, de így sem rossz.

Sztory: (csak prológus)
Engem nagyon felcsigázott a történet előszele. A blog témája nagyon egyedi, hiba is csak egy van benne:  Nem hiszem el, hogy már megint nem sikerült megszeretnem a cuccot.
Ez így lenne helyes: Nem hiszem el, hogy már megint nem sikerült megszereznem a cuccot.
Az ilyen jellegű hibákat könnyen kijavíthatod ha átolvasod közzététel előtt. Amúgy a fogalmazásod nagyon választékos, de remélem raksz bele leíró részeket mert azok különösen jók!

Megjegyzés:
Remélem nem bántottalak meg és további sok sikert!

                                                                                                              ~Szöszikapitány~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése