2014. augusztus 8., péntek

Elena a fedélzeten!

Bella giornata, cara!
Hát nincs csodálatos napunk? Dehogynem! A nap süt, a szél kicsit fúj, nincs se kánikula, se jégbirodalom. Pont jó - legalábbis itt, Nyírlövőn. Ráadásul még a Wonderland c. blog szerkesztői közé is bekerültem! Tökéletes...
De akkor kicsit - tényleg csak egy kicsit! - vegyük komolyabbra a dolgot. Elena O'connor vagyok, talán hallottatok már rólam. Van egy blogom, a Hush, hush!, nézzetek be ide is ;) Egyszer, valamikor régebben, a nevem Allie Turner volt, de azt hamar meguntam, így váltottam. Ne lepődjetek meg, ha egyszer csak közlöm, hogy a jelenlegivel is így vagyok :D Szóval. Tőlem egyelőre csak fejléceket rendelhettek, de a későbbiekben biztosíthatom, hogy ez bővülni fog. Majd meglátjuk :) Be is mutatnám pár mostanában készült munkámat. 





Bocsi, tudom, hogy ez nem valami sok, sőt nagyon is kevés, de most ezeket találtam... Pár perc múlva viszont fölteszek egy normális bejegyzést. Mármint, amiben elvihető, felhasználható, hasznos képek vannak :D

Elena O'Connor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése