2014. augusztus 12., kedd

Girl with purple lips

Sziasztok! Ma egy kis önreklámozással jöttem, remélem, nem baj... A napokban nyitottam meg a legújabb(és egyetlen) történetes blogom, ami - nem meglepő módon - egy fanfiction. És igen, van benne 1D is. Viszont Perrie is szerepet kap. Pontosabban főszerepet. Szóval Perrie-Zayn fanfic. Nem nagyon akarom lelőni a "poént", így nem íom le, miről fog szólni, viszont nagyon-nagyon-nagyon remélem, hogy benéztek. Ez nagyon fontos nekem...
Egy kis ízelítő...

-Mit kell nekem Hazzaval "szenvedélyeznem"?! - fordultam kérdőn barátomhoz, aki éppen a fogát mosta, így csak a vállát rántotta meg. Kibontottam a hajamat, felvettem Zayn egyik pólóját, és befeküdtem az ágyba. Szerelmem is odajött, és szorosan mellém bújt, kezével engem szorosan magához húzva.
GWPL

- Nem tudom. Én még vele nem "szenvedélyeztem".
- Hülye vagy - nevettem fel. - Nem arra gondoltam. Mit lehetne nekem a bátyámmal... "szenvedélyezni"? - próbáltam utánozni Paul hangját, mire Zayn csak édesen elmosolyodott.
- Azt még mindig nem tudom, viszont arra vannak ötleteim, velem hogyan lehetne - villantott egy perverz mosolyt. Magamban eldöntöttem, hogy a "Hazzaval szenvedélyezni" dolgot egy időre lezárom és előveszem a " Zaynnel szenvedélyezni" ügyet.
- Mégpedig? - mentem bele a játékba.
- Hmmm... - tettetett gondolkodást, aztán hirtelen lecsapott ajkaimra. Édesen csókolt, mégis lehetett rajta érezni a vágyat. Beletúrtam tökéletes frizurájába - amire kizárólag nekem van engedélyem. Meghúztam egy-két tincset, mire belenyögött a csókunkba. Zihálva elhúzódott, a homlokát az enyémnek döntötte, aranyosan rám mosolygott. Pipacsvörös arccal néztem bele abba gyönyörű szép szempárba. Órákig ellettem volna ezzel, de éppen más dolgom akadt...


Elena O'Connor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése