2014. augusztus 7., csütörtök

Kritika #4 | ~ Dorina B.



Sziasztok!:)
Megint egy új kritikával jelentkezem! Azt senki sem felejtse el, hogy ez csak az én véleményem és senkit sem akarok vele megbántani!!!

Író: Zsófi
Blogja: Más

Fejléc:
Jelenleg fogalmam sincs, hogy most a te blogod esetén mi a fejléc, de ha az a jobb szélső képet vesszük annak, akkor egyszerűen csodálatos. Nem tudok mi mást mondani rá. Tetszik az idézet, a cím is találó. Egyszerű, de nagyszerű! Imádom!!!

Design:
A színek passzolnak egymáshoz, ami nagyon szép. Nem találkoztam még ilyen zöldes-kék / kékes-zöld bloggal, de nagyon-nagyon tetszik!
A modulok elrendezése jó. Örülök, hogy használtál néhány html-s modult, mert az teszi szebbé a blogot.
Egyedül, amibe bele tudnék kötni a cím betűtípusa. Nekem túl egyszerű, de ezen kívül egy csodálatos blogot tudhatsz a magadévá.

Szereplők:
Annak nagyon örülök, hogy megismerteted az íróval a szereplőket, de annak nem, hogy nem tettél oda hozzájuk képet, mint a többi blogon.

Történet:
A prológus rövid (nagyon rövid), de tömör és figyelemfelkeltő. Kényszeríti az embert, hogy tovább olvassa a történetet, mert kíváncsi, hogy mégis mi lesz a folytatása.
Eddig csak olyan blogokat olvastam, amibe Magyarországról költöznek el máshova, nem pedig Magyarországon játszódik. Ez egy kivételes blog! Én jobban szeretem, ha a történetek nem M.o.-on játszódnak, de ezt te nyilván nem tudhattad.
A történet, nekem személy szerint nem tetszik. Semmi izgalom, semmi bonyodalom, csak egy elmesélés. (Ne haragudj, nem akartalak megbántani!!!)
Ami a jó hír számodra, hogy nagyon szépen írsz! Helyesírási hibát nem is vettem észre, ami nagy szó a blogoknál! Igényesen és szépen írsz! Kifejtesz minden gondolatot! Ez tényleg egy nagyon-nagyon szép blog!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése