2014. augusztus 27., szerda

Kritika#4 - Settlement /Lotti





                                                                                XXX




Kinézet: A blogod nagyon szép külsőre. A  piros szín dominál, és ez nekem nagyon bejön, mert az egyik kedvenc színem. Annyit változtatnék ,hogy a "Jelentkeztem ..." képet egy új oldalba tenném, mert kicsit furán néz ki. Van ég egy- két hiba amit nem muszáj kijavítani, de nekem bántja a szemem. A összes modul alján fehér az a csík. Miért? Máshol nem láttam fehéret, vagy csak szöveget, de mi az értelme? Állítsd át olyan színre mint amilyen a menüben ha rámész az egyik oldalra, szerintem úgy jobb. Nekem az volt még furcsa amikor megnyitottam a blogod, hogy a fejléc baloldali oldala egyenes , vagy hogy mondjam.. Lehet, hogy ezt nem lehet átállítani, mert én nem tudom, nem értek a kódoláshoz, de ez engem kicsit zavar. Amúgy összességében a kinézeted extra szuper, egy kívül álló / olvasó számára tökéletes, és szinte hívogató ez a piros. A fejlécen is találtam pár hibát. Ami engem személy szerint irritál, mert utálom az ilyeneket. A fejléced elsőre jól néz ki aztán az embernek leesik, hogy hoppá, ez nem is olyan nagy dolog, és nagyon sok hibát észre vesz benne. Először is a felirat! Az alcím vagy micsoda nem jó betűtipussal van írva, nem illik a cím betűtípusához, és engem kiráz tőle a hideg. Vagy a rendes címnek a betűtípusát állítsd át, vagy az alcímet. 
A második hiba amit észrevettem az a lány kivágása. Nagyon rosszul néz ki az ,hogy a férfi az lágyszéllü PNG a csaj meg nem. Nagyon zavar engem. De legjobban a fehér szín ami észrevehető a lány körül, egyszerűen rossz ránézni arra a PNG-re. A kastély vagy mi jó, azt én hagynám úgy ahogy van. De az a szöveg nem jó (A kastély mellett/ alatt van egy szöveg) ,nagyon kitűnik el kéne halványítani. A szöveg alatt a rózsák nagyon szépek. Akkor még a kastély melletti felirat "Broken" nem jó ott szerintem. A lány feje mellett az a ház ,hogy is jön ide? Ha van egy kastély a képen, akkor minek egy ház? A kastélyról lelehet venni egy kicsit a történetből meghitt lesz tőle az egész... Szép. De elrontja az a ház. Összességében az egész fejlécet elrontják a hibák. Szép, szép... De ha jobban megnézzük... Azért van benn hiba!
Sajnálom ,ha megbántottalak ,de én rendes kritikus módjára leírtam a véleményem észrevételeimet. 

Történet:
A történeted szerintem nem sablon. Jó az ötlet nagyon! Nekem annyira bejött ,hogy fel is iratkoztam. Örülök, hogy ilyen jó blogot adtál a kezembe. :'D
A helyesírásod nagyon jó, alig találtam hibát! Sajnálom, hogy ilyen rövid lett a történet rész, de a blogod történetileg tökéj:)


Hidd el a fejléced se rossz, ha nem boncolgatják szét icipici darabokra, mint ahogy most én tettem. De mivel a blogod szinte tökéletes, ezért azt szeretném, hogy teljesen az legyen! :DD Remélem nem bántottalak meg, és nagyon szeretném, ha sietnél a kövi résszel:'D 

2 megjegyzés:

  1. Drága Lotti!

    Egyáltalán nem bántottál meg, miért van a kritika, ha nem azért, hogy tanuljunk belőle! A fejlécre igen, már sokan mondták ezt, amiket te is, de a házat, valahogy mindig meg kell magyarázzam, így itt is megteszem, ha nem bántod. Igazából, csak jelképi fontossága van, Camille házát jelképezi, a jelenét és a múltját. Nem tudom, máshogy kifejezni, remélem azért meglehet érteni :) A fejlécre vissza térve, a design nem az én kezem műve, bárcsak az lenne, csak egy-két dolgot készítettem én, ennyi. Mivel, ennyien mondják és hozzák fel, eme hibákat, lehet, hogy újat rendelek a közel jövőben, de megtisztelem azzal a készítőt, hogy nem 3 héttel az elkészült design után teszem meg ezt. Még várok egy kicsit. Örülök, hogy feliratkoztál és hogy tetszik amit írók, nekem ezek jelentik a legtöbbet!!

    Ölel, Amnestia Simon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, hogy leírtad nekem ezeket:) Szívesen, nagyon tetszik a blogod:DD

      Törlés