2014. augusztus 1., péntek

Kritika #2 | ~ Dorina B.



Azt ne felejtsétek el, hogy ez csak az én véleményem. Minden gondolatom építő jellegű!

Író:  Nagy Patrícia

Fejléc:
Hát… Erre nem tudok semmit sem mondani, csak azt, hogy imádom! Bármennyire is szeretnék belekötni egyszerűen nem tudok. Kiemelkedik a főszereplő, a Big Time Rush feketén-fehéren pompázik és ott a kisbaba is. Ránéztem a fejlécedre és már szinte megjelent előttem egy történet, hogy miről is szólhat a blog.

Design:
Nem szeretem, hogy ha mind a két oldalt vannak modulok, de erről te nem tudhattál. A színek passzolnak egymáshoz. Az elrendezés is jó. Egyedül az zavarta a szememet, hogy dőlt betűkkel írtál.

Történet:
Az eleje nagyon sablon sztori, hogy van egy lány Magyarországról, elköltözik L.A.-be, kap egy telefonhívást, hogy az egyik fiúnak a húga, majd összeköltöznek és dúl a szerelem egy bandatárssal.
De aztán itt jönnek a fordulatok. Öngyilkos merénylet, utazgatások, baba, exek… Egyszerűen imádom.
Néha vannak szóismétlések, de ez nem olyan feltűnő, ha nem annyira koncentrál rá az ember. Helyesírási hibákat nem vettem észre.
Az írásmódod jó. Egybe függő szövegek vannak. A tagolással sincs semmi baj. Ha szebbe szeretnéd tenni a blogod külsejét, akkor a szöveget állítsd át sorkizárttá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése