2014. augusztus 20., szerda

Interjúk

Sziasztok!:)
Meghoztam a három dobogós interjúját:

Papp Fruzsi interjúja:
1. Mióta blogolsz?
2010. december 30-án unalmamban nyitottam az első blogom, és az első öt fejezet fél óra alatt került fel. Khm. Ne keresd, töröltem.
2. Milyen blogjaid vannak? (Design, történetes)
Van egy fantasy crossover fanfiction blogom, ami a TeenWolfot és a Vámpírnaplók/Originalst veszi alapul, van egy eredetileg kritikásblogom, ami mostanra már inkább blogmagazin, van egy szösszeneteknek készült blogom. Aztán a tumblr-on van egy minden ami szem-szájnak ingere típusú blogom, olyan közhelyes tumblr blog, aztán van egy, ahová a szerkesztéseimet teszem, és van egy, ahová a komolyabb novelláim/kisregényeim kerülnek fel, azok, amik pályázatokon vesznek részt/érnek el eredményt, amiket ajándékba írok. Persze, ez az utolsón (ami tábori munka) pont nem látszik, de akkor is.
3. Ha negatív kritkát kapsz, hogy reagálsz rá?
Normális kritika esetén: megköszönöm és megfontolom. 
Undorító szidalmazás esetén: helytelen, de szarkasztikus pajzsomat előkapva cinizmust lövök az emberekre.
4. Milyen blogokat szoktál olvasni?
Az utóbbi négy napban barátnőmmel összeválogattuk a lehető legrosszabb blogokat, és nagyon jókat nevettünk, de ha tényleg olvasás miatt nyitom meg, akkor az igényes blogokat olvasom, ami nem csöpög, és a szerelmi szálon kívül egyéb cselekmény is van benne, esetleg blogmagazinokat, írással foglalkozó oldalakat, kritikaoldalakat szoktam felkeresni.
5. Ha fanfictionba kezdenél, melyik hírességről írnál szívesen?
Fentebb említettem, hogy van fanfictionom, ami nem hírességről szól. De egyébként van egy pár: Jensen Ackles, Misha Collins, Tom Hiddleston, Benedict Cumberbatch, Sebastian Stan, Joseph Morgan, Chris Evans, Chris Pine, Dylan O'brien, Jake Abel, Logan Lerman, Tyler Hoeclin, Leonardo DiCaprio, Justin Timberlake, Matt Bomer, Robert Downey Jr, Jeremy Renner, David Boreanaz, Zach Levi, Paul Walker, Heath Ledger... Yepp. Szóval az idősebb korosztály:D (Többé kevésbé)
6.  Ha felkérnek, társulnál egy másik bloghoz?
Csak ha ismerem és jóban vagyok azzal, aki felkér, és akivel együtt kéne dolgoznom. De jelen pillanatban úgy is kétséges.
7. Mi ösztönzött arra, hogy blogolj?
Az unalom.
8. Miből meríted az ötleteidet? (Tv, könyv, zene,..)
Ez nem olyan dolog, hogy van egy nagy tál ihletem, és ha elfogy töltök még... Ha nincs akkor nem biztos, hogy jön, lehet, hogy várni kell pár napot, hetet, vagy valami. Nem tudom befolyásolni.
9. Hogyan reagáltál, mikor megtudtad, hogy dobogós helyezést értél el a versenyen?
Igazából nagyon reggel volt, és nem tudtam hanyadik lettem, mert az e-mailed hamarabb láttam, mint a blogot, így nem igazán reagáltam, csak tudomásul vettem:D

Cheryl S. interjúja:
1. Mióta blogolsz?
Fél éve kezdtem el.
2. Milyen blogjaid vannak? (Design, történetes)
Van történetes, gondolatos és design oldalam, de itt társszerkesztő vagyok.

3. Ha negatív kritikát kapsz, hogy reagálsz rá?
Annyira nem érdekel a negatív visszajelzés, hogy kiakadjak. Lehet, hogy vannak eltéréseink a kritikussal, de ez ő nézete. Szóval mindenképpen építő.

 4. Milyen blogokat szoktál olvasni?
Sokfélét. Egyaránt lekötnek a gimis és a durvább tartalmú blogok.

5. Ha fanfictionba kezdenél, melyik hírességről írnál szívesen?
Lehet, hogy ironikusan fog hangzani, de Candice Accolával. 
6. Ha felkérnek, társulnál egy másik bloghoz?
Attól függ, hogy mennyi erőm lenne hozzá, mivel tudatában kell lennem a mennyiségnek, amit akkor fogok elvállalni.

7. Mi ösztönzött arra, hogy blogolj?
A fejemben lévő kósza gondolatok. Kiutasították egymást, szóval muszáj volt lépnem.

8. Miből meríted az ötleteidet? (Tv, könyv, zene,..)
Leginkább könyv és zene. Vagy az életemben zajló dolgok.

9. Hogyan reagáltál, mikor megtudtad, hogy dobogós helyezettet értél el a versenyen?
Mivel már több fejlécversenyre is neveztem és értem el helyezést, így annyira már nem esett le az állam. Igen valóban boldog voltam az eredmény miatt, de ez az ágyon ugrálok örömömben dolog már nem áll mellettem, vagy csak az álmosság győzött, mivel éppen akkor keltem fel, amikor az eredmények kitudódtak, hála a hajnalig tumblizásomnak. Nem tudom miért. Pedig tényleg nem kis dolog.


Elena O'Conor interjúja:
1. Mióta blogolsz?
Idén kezdtem.

2. Milyen blogjaid vannak? (Design, történetes)
Van egy történetes, amit nem olyan rég, alig két hete nyitottam és egy design blog is :D Itt(mivelhogy ez a Wonderland blogdesign) is csak társszerkesztő vagyok, de nekem így tökéletes ez.

3. Ha negatív kiritkát kapsz, hogy reagálsz rá?
Általában próbálom figyelmen kívül hagyni, de ha valami nagyon szíven üt, ráadásul Névtelen az illető, akkor visszaírok neki. Tudom, hogy ez nem valami jó dolog, így azon vagyok, hogy minél hamarabb leszokjak erről.

4. Milyen blogokat szoktál olvasni?
Hú, ami az "utamba akad" és megtetszik a fülszövege/trailerje. És mivel érzékeny vagyok erre, a kinézetet is átvizsgálom. Ha a design igényes, a történet sem lehet (annyira) rossz, mivel látszik, hogy az írónak fontos a blogja. Plusz még elkerülhetetlen egy jó pár design blog is.

5. Ha fanfictionba kezdenél, melyik hírességről írnál szívesen?
Mivel jelenleg fanficet írok és abban is ő(k) a szereplő(k), ezért őket mondom: Zerrie, azaz Zayn Malik-Perrie Edwards. És ha legközelebb belekezdenék egy újabb fic írásába, biztos, hogy akkor is őket választanám.

6. Ha felkérnek, társulnál egy másik bloghoz?
Sok mindentől függ ez. Például: milyen blog, mennyi időt kéne rászánnom, stb.

7. Mi ösztönzött arra, hogy blogolj?
Hát, én igazság szerint már nem is tudom :D Az biztos, hogy az aktuális történetet egy online rendezvény, méghozzá a Blogspot Történet-író Hónap, amit a Kattogó Klaviatúra rendezett.

8. Miből meríted az ötleteidet? (Tv, könyv, zene,..)
Az ötleteim? Általában inkább ahogy esténként/reggelenként fekszem az ágyban, akkor "szülöm" őket.

9. Hogyan reagáltál, mikor megtudtad, hogy dobogós helyezettet értél el a versenyen? 
Hmm... Inkább csak annyit mondanék, vagyis gépelnék, hogy nagyon örültem. Ha valóban mindent leírnék, akkkor valószínűleg sosem jutnék el egy "partira", amire igazából nem is akarok menni, mivel az ott lévők tíz évvel vagy fiatalabbak, vagy öregebbek nálam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése