2014. augusztus 14., csütörtök

Bemutatkozásom

                                                   

  Kedves bloggerek, és bloggerínák esetleg idetévedők!    
  Sosem volt erősségem a bemutatkozás, most viszont muszáj lesz, hiszen mint a címből is kiderült, én lennék az új társszerkesztő! Nem húzom tovább a szót, nézzük, mihez is értek.
  Első sorban meg szeretném köszönni a blog szerkesztőségének, hogy engem is bevettek a kis csapatukba, annak ellenére, hogy még nem ismertem ki magam teljesen a bloggerek világában.
  Legfőképp a kritikaírásban jeleskedem, szóval bátran kérjetek kritikát. Szeretek történetekről, könyvekről beszélni, ezért mindig megpróbálok hosszabb terjedelmű véleményt nyilvánítani az adott blogról. Igyekszem egy héten belül hozni a rendeléseket, hacsak nem túl sűrű a programom ahhoz. Ez esetben sajnos két hétig is eltarthat a dolog, de megteszek minden tőlem telhetőt, hogy hamar kész legyek a kritikával. Azt még tudni kell, hogy hiába vagyok kezdő, a kritikaírásban megtalálom a helyem, szóval saját stílusom szerint alakítok véleményt. Nem áll szándékomban cicózni, kemény tekintettel látok hozzá egy történet kinézetének és alapötletének. Persze ez alatt nem azt értem, hogy csak a legrosszabbakat hangsúlyozom ki: ellenkezőleg. Igyekszem kiragadni azokat a pillanatokat, melyek mosolyt csaltak az arcomra, vagy tényleg elnyerték tetszésemet. De mivel ez nem kritika, hozzá kell tennem az esetleges hibákat, amelyekhez tanácsokat is fűzök, hogy ennyiben segítsem a blog életének történetét J
  Itt lenne az én blogom. Tekintsetek be, ha csak egy fejezet erejéig is, csak hogy meg tudjátok mondani, mennyit konyítok a dologhoz, és hogy eldöntsétek, szeretnétek –e kritikát kérni tőlem J http://www.wattpad.com/story/16816405-elfelejthetetlen (Igen, wattpadon publikálom )


  Mint mondtam, többnyire a kritikaírás az én világom – ha valaki szeretné, könyvajánlót is szívesen írok -, de a szerkesztések világában is megállom a helyemet. A design készítéshez egy fikarcnyit sem értek, a legtöbb, amit tehetek, hogy jó minőségű rendezett képekkel, png-vel, órarendekkel és asztali háttérrel segítem a blogot.
                                                   Innentől kezdve bátran forduljatok hozzám is kéréseitekkel:)

                                                                                                                     Elizabeth P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése