2014. augusztus 19., kedd

Kritika#2-Monsters of Life /Lotti

Monsters of Life (xxx)
Kinézet: Általában a szagatott fejlécek nem jönnek be, de furcsa módon ez tetszik. Egyszerű,de még is mond valamit a történetről, ami nem csak a szereplőket takarja. Szép munka.
A hátteret cseréld le egy egyszínűre, ajánlom a sötétes szürke árnyalatot, az menne a blogodhoz.
A modulok közül hiányzik a chat, a történet leírás túl rövid, és át kéne rendezni pár dolgot. Oldalak fölé rakd az 'Információk' modult, hogy láthatóbb legyen, a 'Közreműködök'-et meg legalúlra, a 'Simple Sablon. Működteti Blogger. ' felirat fölé. A Facebook-os cuccost színezd át szürkére, mert nagyon ,de nagyon kitűnik a sok szürke szín közül a kék. Nem illik az oda! Az 'Összes Oldalmegjelenítés' (nálad: 'Szörnyek') modul teljesen fölösleges, hisz azt szinte senki se nézi... A 'További Blogjaim' modult én egy az egybe törölném, és nyitnék egy oldalt ,aminek a címe valami ilyesmi lenne : 'Irományaim', és abba tenném bele a blogjaimat, történeteimet.

Történet: Az első perctől tudtam, hogy ez egy sablon szotri lesz.  1D-BTW sablon fanfic.De pozitívan csalódtam amikor a második fejezetet olvastam. Elkezdett érdekelni a sztori. De a véleményem akkor is meg volt a történetet illetően: A lány és Niall összejönnek, de bekavar egy másik összeveszenek, aztán kibékülnek, és így tovább... Reménykedtem ,hogy nem ez lesz.
Éééés..... A srác meg a csaj összejött, közben egy csomó ilyen cuccossal ami történt..
Bevallom nekem nem nagyon tetszett a sztori. Érdekesnek érdekes volt, de rosszul fogalmaztad meg szerintem, vagy is a fogalmazásodon van mit javítani. Túl egyszerű, így a részek unalmassá átlagossá válhatnak. Én személy szerint majdnem elaludtam valamelyik részen. Bocsi de ez igaz... Olvas sok könyvet és jobb lesz a fogalmazásod!

Sajnálom ,ha megbántottalak, de ez az én véleményem, és tényleg sajnálom, de én így gondolom. De mindent csak ÉPÍTŐ KRITIKÁNAK  SZÁNTAM! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése