2014. augusztus 25., hétfő

Kritka #12 #13 #14 | ~ Dorina B.

Író: Lia S.
Blgoja: Mysterious Letters
Fejléc:
Először az jutott róla eszembe, hogy tetszik! De aztán jobban megnéztem és nagyon nem tetszik.
Minek oda Harry, ha ő nem is főszereplő? Meg amúgy nagyon rondán néz ott ki a lány fejénél.
Niall! Túlságosan el van halványítva és sokkal kisebb, mint a lány. (Most nem jut eszembe az igazi neve.)
Az alapnak nagyon jó színe van, de túl bonyolítottad! Minek oda az óra és a szöveg, ami Niall alakjánál fedeztem fel? Elrondítja az egészet. Mivel láttam, hogy te csináltad, így azt javaslom, hogy rendelj egy újat. Amikor én csináltam először fejlécet, az sem nézett ki úgy, mint a profiké és még mindig nem tudok egy szépet csinálni, ezért nem is kezdtem bele fejléc készítésbe, de ha szép blogot szeretnél, akkor rendelj!

Design:
A háttér és a fejléc passzolnak egymáshoz.
A belső háttér is jó és a betűk színei is.
Ami nagyon nem passzol a blogod kinézetéhez, azok a modulok!
Az információk c. résznek a színe túl sötét, azért nem szép!
A Drága NIall-ös rész, az nagyon kint van a blog szélénél.
A chat és a és az alatt lévő modul színe is nagyon sötétek.
Az egész modul sáv nagyon sötét, így elrondítja a blogot!
A másik dolog, az oldalak elrendezése: A fejezetekhez be tudod illeszteni a prólogust, akkor minek azt külön tenni? A fejléc részt nem igazán értem, hogy arra mi szükség van, de hát legyen... Az előzetest nem így szokták, hanem külön szövegbe szokták írni és úgy be tenni a modulsávba. Ha annyi szeretnél előzetest,akkor ne így csinált.

Trailer:
-

Könyvborító:
Túl sötét! Szintén nem illik a bloghoz.
Ha a blogtól eltekintve nézzük, akkor szép, de miért kékes a felirat???

Történet:
Rákattintottam a prológusra és a keresett oldal hiányzik. Hát oké... Ennek így nem sok értelme volt.
Fejezetek: Így nagyon - bocs a kifejezéstért -, de nagyon hülyén néz ki. Elég a cím és a címre rátenni a web oldalt. Nem kell külön kiírogtani.
Első fejezet: Sablon sztori... Egyszerű mondatok. Amit egy összesűrítet mondatba leírtál, azt több mondaton keresztül kellene tagolnod. A szóismétlésekről meg ne is beszéljünk!
A többi fejezetre is csak ezt tudom mondani! Egyszerű és pár szavas mondatok!
Fejtsd ki jobban az érzéseid és sokkal többen fogják és szeretni a blogodot!

Nem bántásból írtam mind ezt, amit írtam, hanem csak segíteni akarok! Nekem sem volt könny először a blogolás, de mostanra már sokat fejlődtem. Nem tudom, hogy mióta blogolsz, de látszik, hogy még nagyon kezdő. Próbált meg jobban kifejezni az érzéseidet!
Ne haragudj, ha megbántottalak!!!


Író: Dorothy
Blogja: Gén

Fejléc:
Ránzétem a fejlécre és már egyből tudtam, hogy nem egy minden napi bloggal állok szemben. A fejléced tetszik! Sokat agyaltam azon, hogy vajon minek kellett oda a józanság felirat, de aztán rájöttem.
Gén - Darabokra szakadt józanság (a cím)
Tetszik, ahogy ábrázoltad. A darabokra szakadt rész, az tényleg darabokra van szakdva!

Design:
Minden illik mindenhez. Ehhez nincs mit hozzá fűznöm!

Trailer: -

Könyvborító: -

Történet:
Nagyon egyedi és nem sablonos. Nagyon szépen írsz. Néha-néha fedeztem fel szóismétléseket, de azonban helyesírási hibák nem!
A prológusban nagyon tetszik, hogy külső szemszögből írtad! A részek megfelelő hosszúságuak, néha még túl hosszúak is.
Mivel befezeted a blogot, így nem tudok semmi tanácsot adni, hogy mire figyelj és mit kerülj el, mert szerintem azon már nem változtatnál. Lényeg! Nagyon szép és érdekes blogot tudhatsz a magadévá.


Író: Alexis
Blogja: Defensiva

Fejléc:
Nem is tudom hol kezdjem! Az biztos, hogy nagyon tetszik!
Nem is tudom pontosan, hogy mit olvastam le a fejlécen található lány arcáról... Titokzatosság, bánat, szomorúság,... de semmiképpen sem boldogságot. 
Az alap nagyon tetszik!!! Szép piros színei vannak a rózsáknak. Egyszerűen imádom!!!

Design: 
Én a helyedbe fekete alapra írtam volna piros betűkkel, nem pedig barnás alapra kékkel. Így nem szép és nem is illik a fejlécedhez!

Szereplők:
Még nem olvastam el a történetet, de bizonyára meg van rá az ok, hogy miért ilyen festőiféle a kép. 

Trailer: 
Nagyon ügyesen megcsinálta, az akitől rendelted! Kevés az ilyen trailer, hogy nincs benne szöveg, csak kép/gif. Ezt látva, egyből gondoltam, hogy nem valami szokásos történt lesz.

Könyvborító:
Nem tetszik, be kell, hogy valljam! Nem illik a design-hoz. Lehetett volna ez is piros-fekete színvilágú. 

Történet:
Nem vagyok jártas ezekben a misztikus történetekben, de mi az a fénybeli? Erre nem jöttem rá, még most sem. 
A prológusnál olyan érzés fogott el, mintha a Végzet Ereklyéinek valami más változatát olvasnám. Abban a történetben is volt Intézet és csuklyás emberek és itt is vannak. Mivel nagyon imádom a Végzet Ereklyéi könyvet és valami olyasmi ez a történet is, így szó szerint faltam az írásodat. 
Az írásmódod nagyon jó, nincs szóismétlés és  helyesírási hiba. Látszik, hogy nem kezdő írás!
~ Dorina B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése