2014. augusztus 8., péntek

Ayla S. itt van!

Sziasztok! A címből is sejthető volt, hogy én is egy újabb szerkesztő vagyok a Wonderland fedélzetén. Csodálatos, nem? Hát, hogy jobban megismerjetek, írok magamról pár szót:
Szóval, Ayla S. (Siena) vagyok, igazi nevemen Henrietta. És akkor válaszolnék a leggyakrabban előforduló kérdésre: igen, van pasim. Mielőtt megkérdeznétek. Szóval, van három macskám, két tesóm, sok barátom, és egy Neymar poszterem. Nos igen, foci rajongó vagyok, ám ez csak a foci-vb közben derült ki. Szóval, gördeszkáztam, remélhetőleg hamarosan íjászkodni is fogok. És hogy mit szeretek? Ez egyszerű: Avril Lavigne, Demi Lovato, 5SOS, Martin Garrix, FC Barcelona, soroljam még? Szerintem elég. Oké, akkor hogy valami érdekes is legyen e posztban, csatolom egy munkámat:

Igen, ebből sejthetitek, hogy én biza' könyvborítókat fogok készíteni és mielőtt megkérdőjeleznétek, hogy ráraktam egy feliratot, elmondanám, hogy ez több kép eredménye, például nem volt galaxis textúrás. Hamarosan kritikákat és fejlécrendeléseket is fogok vállalni, illetve design átalakítást, de egyelőre még elégedjetek meg ennyivel plusz még gyűjtögetem a textúrákat, képeket, hozzávalókat, mert voltam olyan okos, hogy letöröltem őket egy depressziós pillanatomban. 

Ayla S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése