2014. augusztus 5., kedd

Már nem szerkesztő felvétel!

Sziasztok!
Mint ahogy látjátok egyre jobban fogynak a szerkesztők nálunk.Ezért kitaláltuk,hogy felveszünk pár tehetséges embert.Ilyen embereket keresünk: kritika írót, rendezett képek, HTML kód, png, gif, órarend, asztali háttér és teljes design készítőt.Szóval jelentkezzen az az ember aki ezek közül bármelyiket tudja!Ezeket írd le erre a gmail címre (egri.anna10@gmail.com):
-Blogger neved
-Bogod linkjei
-Korod
-Munkáid
-Mennyi időd lenne a blogra


Már NEM lehet jelentkezni!Beteltünk!






8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Megkaptam :) És köszi,hogy jelentkeztél.Vissza írok amint egyeztettünk :)

      Törlés
    2. Szia, megint én :D Megkaptam az e-mailt, de ott nem tudok válaszolni, ezért remélem, nem haragszol amiért ide írom a választ :)
      Wow, nagyon szépen köszönöm!! El sem hiszem... Köszönöm♥♥ És amúgy, mikor tesztek be? :) Még egyszer köszönöm :))
      Elena O'Connor

      Törlés
    3. Már küldtem meghívót :)

      Törlés
  2. Szia!
    Küldtem e-mailt, ha még kellene valaki ;)

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Küldtem énis e-mailt hátha lenne 1 pici esélyem :)

    VálaszTörlés