2014. augusztus 21., csütörtök

Kritika #10 | ~ Dorina B.

Halihó!:D 
Mostanság igen korán kelő vagyok, így korán is indítottam be a gépet. 
Tegnap beszéltem az egyik szerkesztővel, Elena O'Connor-ral, hogy elvállalná a design átalakítást, amire rá is bólintott. Azt gondoltam, hogy biztos majd napokba vagy hetekbe telik az átalakítás, de nem! Egy éjszaka kész is lett!!! Nekem - személy szerint - nagyon tetszik! *.* Amikor megnyitottam a blogot, szó szerint leesett az állam.:D

Lényeg! Megint egy kritikával jöttem, remélem nem gond, hogy én vállaltam el!


Író: Orsi L.
Blogja: Dirty Little Freaks

Fejléc:
Amikor megnyitottam a blogodat, tudtam, hogy valahonnét ismerős, mert részt vettél az egyik blogomon egy versenyen, ahol még helyezést is értél el. Egyszóval nem volt ismeretlen a blog!:D
Amikor ránéztem a fejlécedre elolvadtam. Igen! Én is One Direction rajongó vagyok, szóval Harry-ről csak jut tudok mondani. Az a két kép a csibész mosolyával. Áhw!!! *.*
Na, de beszéljünk komolyan! A fejléc alapból nem sok mindent tudok kivenni, hogy vajon mit sugallhat.
A lány nagyon szépen van kivágva és az a két Harry-s kép is nagyon tetszik. 
Egyszóval csodálatos a fejléc! Nagyon tetszik! Egyszerű, de mégis nagyszerű!!!

Design:
A színek passzolnak egymáshoz és az is tetszik, hogy van pár hmtl kód. Erre nem tudok többet írni. Egyszerű, de mégis szép. 

Trailer: 
Mivel én csináltam, így nem igazán tudok mit hozzáfűzni. 

Könyvborító:
Túl egyszerű. Látszik rajta, hogy egy fehér alapra tettél egy png-t. Szerintem rendelj egy újat! 

Történet:
Mielőtt belekezdenék a történetbe, meg kell, hogy mondjam nagyon tetszik a fejezetek előtt a kép. Színes és szürke egyszerre. Szép - szép - szép- nagyon szép!!!!:D
Az első fejezetben ez nagyon szúrta a szememet:

Ahogy te írtad: Vége itt vagyok, el sem hiszem, hogy itt vagyok álmaim egyeteme előtt...

A nagy hiba az a szóismétlés!!!

Ahogy ajánlatos írni:
El sem hiszem, hogy végre itt vagyok álmaim egyeteme előtt...
 ,,A történet nagyon jó, de még egy valami szemet ütött az első fejezetben:
Szia! - jelent meg egy lány a konyhaajtóban - Biztosan te vagy Ella. Én Emily vagyok, de szólíts csak Emm-nek vagy Milly-nek, vagy ahogy csak szeretnéd. - Szia! - viszonoztam a 'kis' monológját. - Melyik ágy lehet az enyém? - Amelyiket csak szeretnéd, de azt ott - mutatott a szoba közepén lévő ágyra - már elfoglaltam, ha nem baj. - Oké, nem baj, azt hiszem ez az ágy éppen megfelel nekem. - néztem az ablak melletti ágyra."
Miért zsúfoltad össze a párbeszédeket? Az elején olyan szépen levezetted.

Második fejezet: Túl elhamarkodottan írtad le a története. Nate elhívta Ella-t mondhatjuk úgy, hogy randizni. Ez túl gyors. végén még a 6-dik fejezetben gyerekük is lesz. 

Lényegében: Helyesírás hibákat nem véltem felfedezni, de nagyon sok a szóismétlés. Kevés a leíró rész és túl sok a párbeszéd. Harry érzéseit annyival lerendezted, hogy leszokott a cigiről a lány miatt és már nem próbálkozik. ez kevés. Írd le az érzéseit, hogy mennyire fáj még neki, összetört a szíve, álmatlan éjszakái vannak, stb...

Remélem nem bántottalak meg! Nem áll szándékomban!!! Minden csak építő jellegű volt!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát, még meg is mosolyogtam 'a hatodik fejezetben gyerekük lesz" rész :) Nem, nem bántottál meg, majd próbálok változtatni a dolgokon :)
    Egyébként nagyon szép lett a design :D

    VálaszTörlés