2014. augusztus 28., csütörtök

Kritika #4 - Elizabeth P.

 Üdvözlet drága bloggerinák

















Your Love










Kinézet:
Úgy döntöttem leírom ide is, ahogy minden kritikám elejére, hogy kinézetet sosem tudtam véleményezni, és úgy látszik, hiába a sok gyakorlás, nem is fejlődök, szóval olvasó szemmel tekintek rá:)
Hogy őszinte legyek, nekem sem a fejléced, de a design-od nem tetszik. Kezdjük például a fejléccel: semmi olyan nincs benne, ami felkeltené az érdeklődésem. Mert valljuk be, ha olyan a fejléc, akkor már érdekel mi van a blogban is, de ez nem ilyen. Szépen el van dolgozva, nem is azzal van a baj, csak egyszerűen olyan semmilyen. A másik pedig, hogy három személy van rajta, amivel persze nincs gond, de a háttérből semmi nem látszik ami pedig mégis, annak meg semmi értelme nincs.
Tetszik, hogy külön oldalakra szedted a részeket, a trailert, és a többit, úgyhogy ezért jár egy cuki képzeletbeli ötös - ha már mindjárt suli, legalább hangolódunk.
Na és most jön az, ami tetszik is, meg nem is. A Leírás, Információk, meg a Chat rész. Ötletesen meg van csinálva, szép meg minden, a gif is jó lenne, de nem az. Kipróbáltam és beraktam alá ilyen tuctuc zenét - remélem nem kell elmagyaráznom, hogy ez mi - és hát ahhoz tök menő volt, de így ugrál az egész. Tehát én azt tanácsolom, keress egy másik gifet, de valami hasonlót, mert ez nagyonnn tetszik  nekem is, csak ugrál, így pedig nem szép :(  Meg a chaten alig olvashatók az írások, talán ennyi.

Történet:

Mikor első pillantásokat vetettem a blogodra, repdestem örömömben, hogy milyen hosszú részeket írsz, azonban a jókedvem olyan gyorsan távozott, amilyen gyorsan jött. Először is, ettől az egy fejezeten belül háromszor szemszöget váltok szokásodról szokj le, könyörögve kérlek... Egyrészt így nem lehet komolyan venni a blogot. Az más, ha egy külön fejezetet nyitsz új nézőponttal, de ez, hogy egy részen belül tipikus sablonblog, és nagyon nem szeretném, ha tied is közéjük tartozna.
Észrevettem, hogy a nevek kiírása helyett képeket használsz, ami szerintem ostobaság. Más dolog nyitni külön lapot szereplőknek, mert azt az nézi meg, aki akarja, de így, hogy kiraksz mindenkit a fejezetekhez, semmit sem bízol az olvasó képzelőerejére. Szeretem én eldönteni, hogy akarom elképzelni a karaktereket, de nem könnyíted meg a helyzetem. De ha továbbra is ragaszkodsz ezekhez, egy kicsit kisebbek legyenek, meg akkor legalább írd ki, kinek a szemszögéből íródik. Tudom, senki sem hülye, hogy ne tudna különbséget tenni alma meg körte között, de akkor is. Nem fogom megmagyarázni, egyszerűen csak írd ki, na.
Mielőtt belekezdek elemezni a történetedet, figyelmeztetlek! Utálom a szerelmi háromszögeket.
Nos, az alap történettel nincs bajom. AZ elején azért lelkesen is fogtam bele, mert végre nem egy olyan fanfictiont kaptam kritikázásra, amiben Harry sztár. Ó IGEN ÉS MAJDNEM ELFELEJTETTEM, pedig ezért jár a legeslegnagyobb pontod! Végre valahára valaki, aki nem perverznek, meg hasonlóknak állítja be Harryt. Őszintén mondom, nagyon megfogott a karaktere, már az első részben. Egyszerűen imádom, hogy ilyen kis művészlélek, festővásznakkal meg hasonlókkal. Szóval az ő karakterét egyszerűen imádom, kár tagadni.
A másik kettő főszereplő közül Zarát kedvelem jobban, pedig nagyon úgy érzem, te mást akarsz elérni:D Kimet egyszerűen utálom, ki nem állhatom és a falra mászok tőle minden további ok nélkül.
A történetnek ugyan van egy kis sablonszaga, a maga módján élvezhető. Értem ezalatt: ha nem utálnám a szerelmi háromszögeket, biztos jobban élvezném az olvasását.
A fogalmazásod pedig átlagos. Van még rajta mit csiszolni, de sokkal jobb, mint a legtöbb blogé itt blogspoton. Olvass sok könyvet, írj részletes beszámolókat a karakterek lelki világáról, és mindenképp javíts a helyesírásodon! + nézz utána az írási szabályoknak kérlek, mert rengeteg hibát fedeztem fel!
   Gondolom most mindenki egy hárpiának tart, mert sok negatív dolgot emeltem ki, de kérlek értsd meg, ez építő jellegű kritika, nem megbántani akartalak vele!

  Sajnálom, hogy rövidre sikerült, sok sikert a továbbiakban, Ölel, Elizabeth P.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is köszönöm szépen a kritikát, megfontolom a tanácsaidat :) Ez az egy részben három szemszöget csak kipróbáltam, jelenleg szavazásra bocsátottam, hogy az olvasók mit akarnak, mert tudnék egy emberről is írni ennyit :) A másik blogomon, az általad javasolt egy nézőpont/rész technikát alkalmazom. Az nálam az alap, hogy 1200 szó alatt nem osztok meg részt, de általában bőven 1500 fölött van, minden általam vezetett blogon. Örülök, hogy megkedvelted Harryt. Többször mondták már, hogy látszódik, hogy Joe-t preferálom, pedig egyáltalán nem, Zara karaktere egy csomó mindenben közelebb áll hozzám :) Sajnálom, ha sok helyesírási hibát véltél felfedezni, pedig én is átolvasom, sőt a részeket bétázzák is, a biztonság kedvéért pedig még helyesírás ellenőrzőt is használok, de akkor erre a jövőben még inkább odafigyelek.
    Még egyszer köszönöm az idődet!

    VálaszTörlés