2014. augusztus 24., vasárnap

Kritika #11 | ~ Dorina B.

Író: Amnesita
Blogja: Settlement

Fejléc & Design:
Szó szeriten leesett az állam, amikor megnyitottam a blogodat. Nagyon tetszik a fejléc és hozzá illő desing. Nem tudok semmi mást modani rá. Nagyon szép! Az elrendezés is jó, a betűstílus,... Egyszerűen minden. 10/10 ;)

Trailer:
Mivel az egyik szerkesztő társam készítette, így nem tudok rá semmi rosszat mondani!

Szereplő(k):
Nagyon jó gondolat, hogy Camille-ról írtál gondolatokat, így az olvasó még jobban beletudja magát képzelni a történtekbe.

Történet:
Először A mese c. bevezetőt olvastam el és akkor már tudtam, hogy nem egy sablonos sztorival van dolgom. Mire végig értem, az a gondolatom támadt, hogy szinte olyan mint a Szépség és a Szörnyeteg. Van egy lány, egy nagyobb rendű férfi és az apuka. A lány mindent megtesz, hogy az apukáját biztonságba tudhassa. Nekem ilyen gondolatom támadt először.
A prólogusban nagyon tetszett, hogy külső szemszögből írtad. Ritka az ilyen!
Nem szoktam ilyen történeteket olvasni, így nem is éltem igazán bele magamat.
Az viszont gonosz lépés volt Lucien-től, hogy 3 hónapig magánál akarja tartani a lányt...
Helyesírás hibákat nem vettem észre és szóismétléseket sem találtam.
Mintha egy igazi profi írta volna!
~ Dorina B.

1 megjegyzés: