2014. augusztus 28., csütörtök

Kritika # 15 | ~ Dorina B.

Szép jó reggelt Bloggerek!:) Igen... Sejtem mit gondoltok... Itt a nyár utolsó hete, amit ki kellene használni, de én már 7:40 - kor itt írom a kritikát....

Író: Raquel
Blogja: Your Love


Fejléc:
Nem tudok sokat hozzáfűzni, mert nem a saját munkád, de nagy-nagy dicséret Cherly S.-nek, aki elkészítette. Szép munka! Talán a címem lehetett volna világosabb színnel írni, mert így nem nagyon látszik.

Design: 
A színek passzolnak egymáshoz és a html modulok is nagyon tetszenek! Egyedül az elrendezéssel van egy kicsi gond. Az információt és a feliratkozókat felcserélném.

Trailer:
Szép munka, csak szintén nem te csináltad... A videót látva és a szöveg olvasva dejavu érzés fogott el. Sosem találkoztam még a blogoddal, de a történet nagyon ismerős volt... Majd kiderül, hogy sablonos e vagy ezt már valahol olvastam e. 

Könyvborító:

Történet:
Hát igen... Tipikus Harry Styles fanfiction. Csak az első fejezetet olvastam el, de rögtön leesett, hogy a csaj összejön Harry-vel és még szerelmi háromszög is lesz... Sablonos, de ha ettől eltekintünk, akkor egész jó és izgalmas.Talán csak annyi lenne a probléma, hogy nem írsz a lány érzéseiről. Vannak azonban leíró részek, de itt csak a cselekvést mutatod be, nem pedig az érzelmek. Amikor Zara meglátta a házat leírhattad volna, hogy zakatoló szívvel ment be, mert nem tudta, hogy mi vár rá...
A részek hosszát lerövidíthetnéd, mert néhol nagyon hosszú. Helyesírási és szóismétlési hibákat nem találtam. Igényes és szép blogot tudhatsz a birtokodba! Gratulálok!!!

U.I.: Sajnálom, ha megbántottalak, nem volt szándékos!!!!
~ Dorina B.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen az idődet és a véleményedet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen máskor is! Remélem nem bántottalak meg!!!

      Törlés
  2. Kedves Dorina B!
    Már régóta olvasom a kritikáidat,de ennél ledöbbentem. Igazán meglep, hogy attól még, hogy valaki nem tud fejlécet csinálni,azért le kell őt nézni,holott nem lehet mindenki mindenben tehetséges. Raquel úgy látszi inkább írásban profi, és dicséretes,hogy elismeri hogy valamiben kevésbé jó, és megkér egy profit,hogy csináljon profi fejlécet. És pluszpont hogy nem lopta sehonnan. Ami meg a trailert illeti, örüljél,ha te tudsz ilyet csinálni, mert senki sem videóvágónak születik,és a világ többsége nem ismeri a Windows Movie Makert.
    legközelebb jobban átgondolnám, hogyan alkotok véleményt, mert nem kritika,hogy azt mondom, hogy HÉ,ezt nem te csináltad.
    további szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először is, nem névtelenül kellene írogatnod ilyeneket!!!
      Másodszor pedig, nem néztem le, hogy nem tud fejlécet csinálni, mert azt én sem tudok. De mégis mit írhattam volna? Nem ő csinálta, akkor nem neki fogom teljesen kifejteni a tetszésemet, hanem a készítőjének.
      A trailer-rel kapcsolatban meg csak leírtam, hogy nem ő csinálta.. És? Nem gúnyosan és nem is lenézően írtam, de ha valaki ezt hiszi, akkor legyen... Nem szántam semmit bántásnak, csak leírtam.
      De ha te is - KEDVES NÉVTELEN - jobban elolvastad volna, akkor nem csak azt írtam oda, hogy nem ő csinálta, hanem a véleményemet is leírtam hozzá...
      Ha továbbra is szeretnél beszólogatni és oltóganti, akkor légy szíves és azt NÉVVEl tedd és jó helyesírással!!! ;)
      Dorina

      Törlés