2014. augusztus 2., szombat

Bejelentés

Sziasztok!:)
Most nem trailer-rel vagy bármi mással jöttem, hanem egy bejelentéssel, mint ahogy a cím is elárulja.
Nagy lépésre határoztam el magam! Kritika írásba kezdek. Ennek két oka van:
1.: Csak egy kritika írója van a blognak, aki éppen szünetel határozatlan ideig.
2.: Szerettem volna mindig is kritikákat írni és most vettem rá magam, hogy ebben a témában is kipróbáljam magam.
Szóval, most már tőlem is rendelhettek, ha szeretnétek megtudni a véleményemet.

A másik bejelentésem az a trailer rendeléssel kapcsolatos. Mivel a egy másik blogomon is rendeztem versenyt, és az első helyezettek rendelhettek trailer-t, így most azzal kell foglalkoznom. Nem tudom meddig fogok szünetelni, de majd úgy is aktívvá teszem magam, ha engedi majd az időm.

További szép napot kívánok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése