2014. augusztus 19., kedd

Kritika #8 | ~ Dorina B.


Sziasztok! Meghoztam még egy kritikát. Remélem nem bántottam meg a véleménnyel az írót!



Író: Cheryl S.


Fejléc:
Amikor először ránéztem a fejlécedre, ezt kérdeztem magamban: ,,Mi a ****?” De aztán mikor alaposan szemügyre vettem rájöttem, hogy tetszik. Mivel a szereplőkhöz nem raktál képeket, így nem tudom/tudtam eldönteni, hogy az a nő a fejléceden az a főszereplő vagy sem. De jobban belegondoltam és rájöttem, hogy biztos ő róla fog szólni a történet. (Javíts ki, ha nem így van!)
Látszik, hogy profi munka, mert minden egyes kis szeglet jól ki van dolgozva. Az alap nagyon tetszik. A nő kivágása szép. Egyedül a címbe tudnék belekötni (Tell me something)! A betűtípussal választással nincs semmi gond, csak a színekkel. Kissé beleolvasnak a környezetben, de így is szép.

Design:
Néha az egyszerű sokkal jobb, mint valami csicsás dolog. Lila blogot még nem is igazán láttam. Sőt! Egyszer sem láttam, pont ezért tetszik annyira a kinézet. A színek passzolnak egymáshoz. A modulok a helyén vannak és tetszik, hogy van pár html kódos modulod. Azok nagyot szoktak dobni a blog kinézetén. Nagyon szép és igényes blogot tudhatsz a birtokodban.

Szereplők:
Mindig egy jó jel – számomra -, ha egy külön oldalt szánnak a szereplőknek. Mivel nincsenek képek, így még nem tudom elképzelni, hogyan is nézhetnek ki, de talán a történet során kiderülnek. Örültem, hogy szántál időt rá és írtál pár gondolatot a szereplőkről.

Trailer: -

Történet: (prológus)
Amikor elkezdtem olvasni, egyszerűen nem tudtam levenni a szememet a monitorról. Annyira élethűen megírtam a fejezetet, hogy a lány szerepébe képzeltem magam. Mintha én táncolnék és én flörtölgetnék a férfival. Ahogy leírtad a fiú kinézetét, én is el tudtam képzelni egy őrjítően szexi pasit, aki megnyalja az ajkát. És igen! Most gondolhatsz vagy gondolhat az, aki elolvassa ezt a bejegyzést, hogy nagyon hülye vagyok. Amikor leírtad, hogy a nő beharaptam az alsó ajkát, én is beharaptam a sajátomét, mert annyira beleéltem magam a történetbe.
A prológusnak az a célja, hogy felkeltse az író figyelmét, ami neked tökéletesen sikerült. (Szereztél egy feliratkozót ;) )
Se helyesírási hibát, se szóismétlést nem vettem észre.
Egyedül az szúrta a szememet, hogy nem sorkizárttá tetted a szöveget. Nem nagy hiba, de úgy szebb.

Összesítve:
Nagyon jól írsz, szép a fejléc, szép a design és én odáig vagyok a blogodért!!!

2 megjegyzés:

  1. Drága Dorina!
    Köszönöm a kritikát és azt is, hogy ilyen gyorsan elkészültél vele. Igen a fejléc. Nekem is furcsa volt előszörre, de szerintem ez lett a legjobb variáció a többi közül. A szereplőkön dolgozom, csak most - igen most - találtam meg a megfelelő karaktert a főszereplőnek. Nagyon örülök neki, hogy ennyire elnyerte a tetszésed a blogom. És még mivel csak a prológus van fen, ezért még nincs benne hiba, de ahogy magam a továbbiakban biztosan ejtek majd párat! :) Hiszen az nem is én lennék.
    Még egyszer köszönök mindent!
    Xx, Cherył S.

    VálaszTörlés