2014. augusztus 29., péntek

Happy Birthday Liam Payne! - Elena O'Connor

 
„Ez a nap más, mint a többi, ezt te is jól tudod...”

Sziasztok!
  Szerintem sokan tudják, milyen az az érzés, mikor a(z egyik) kedvencük a születésnapját ünnepli. Nos, most én az érzem. Tudom jól, (sajnos) sok utálkozó van, de remélem, akik idetévednek, ugyanannyira szeretik ezt a 21 éves gyereket. Igaz, most már tényleg megnézhet mindenféle filmet, anélkül, hogy ügyelni kéne a karikákra(amire szerintem mindenki magasról tesz), a mi szívünkben ugyanaz a picike Liam marad, aki volt. 

  Mivel ez egy design oldal(elvileg), ezért megcsináltam nektek a fentebb látható képet cím nélkül is. Mivel a világháló egy részét One Direction fanfiction-ök töltik ki, s annak az ötöde Liam-ről szól, remélem, hasznát veszitek. 
  Ja, a megrendelésekbe még nem kezdtem bele, bocsássatok meg nekem, de nagyon lusta voltam, és még meg kell írnom két olvasónaplót is, meg ki kell olvasnom egy könyvet. Igaz, az rövidebb, de akkor is. Szóval, lehet, hogy csak suli(még leírni is nehezemre esik) első hetében készül el. Tényleg nagyon sajnálom, de azért megteszek minden tőlem telhetőt. Lehet, hogy elkészül a határidőn belül, mivel mikor hozzájutok a laptopomhoz, egy kicsit mindig szerkesztgetek. De nem ígérek semmit.

UI: JELENTKEZZETEK A FILMAJÁNLÓ VERSENYÜNKRE! RÉSZLETEKÉRT KATT IDE!

ÉLVEZZÉTEK KI MÉG EZT A PÁR NAPOT, MARADJATOK FENT SOKÁIG,(OLVASSÁTOK A BLOGOMAT),
 Elena O'Connor 
VOLTAM, VAGYOK, LESZEK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése