2014. szeptember 6., szombat

Sajnálom, sajnálom, hihetetlenül sajnálom!

Drága Bloggerinák!
Sajnálom, de tényleg. Hihetetlenül. Ezresével jönnek a megrendelések, viszont idő közben az iskola is megkezdődött - sajnos. Nagyon szégyellem magam e miatt, de le kell írnom akkor is. 
Én - Elena O'Connor - meghatározatlan ideig SZÜNETELEK!
Szóval ha esetleg valaki elfelejtené sajnálom, de a leveleket kitörlöm, anélkül, hogy elolvasnám. Sajnálom, de nincsen rá időm. Tudom, gyenge egy kifogás, de ez van.

Nem hiszem, hogy sokat javíthatok ezzel a dolgokon, de azért hátha... Szóval, hoztam nektek egy elvihető fejlécet. Feliratot nem tettem rá. Használjátok egészséggel, de légyszíves szóljatok, ha viszitek és mindenképp' írjatok forrást!



SZÉP SZOMBATOT KÍVÁNOK,
 Elena O'Connor 
VOLTAM, VAGYOK, LESZEK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése