2014. február 22., szombat

Kritika #6 | ~Bessie Horan~

Sok késés árán, de elhoztam a következő kritikámat, ami most a ~The Defective Love~  lenne.
FIGYELEM! A benne lévő, sértőnek gondolt dolgok segítségnek, tanácsnak szolgálnak!



Történet: Jó lenne. De csak lenne. Nem tetszik az, hogy gyakran váltogatod a szemszögeket. Erre például az 1. fejezet 4. része. Írtál kb. 2 rövid mondatot Harry szemszögéből, és átváltottál Bo szemszögére. Majd megint pár mondat, de ebben már haladtunk, mert valaki megszólalt benne. De ezek után megint jött egy szemszögváltás, amibe leírtad, hogy Harry meg akarja védeni Bo-t. Eseménydús szemszögek mit ne mondjak! Aztán már szerintem te is tudod, hogy mi jön (szemszög váltás). A másik, ami még mindig nem jön be, az az, hogy nem írod le a történéseket. Mondd miért nem? Megint ugyan az mint valamelyik másik blognál. Nem írod le mit érez, mit gondol a dolgokról, min akar esetleg változtatni. Ismét beleolvastam. Amin változtatnák az ez:
- Ne-ne-ne! Te most komolyan azt hiszed, hogy miután majdnem megerőszakoltak, egyedül fogsz kóricálni a sötétben? - kérdezte én pedig csak egy aprót bólintottam.
- Azt már nem! Velem jössz! Ma nálam alszol! - jelentette ki.
Ahogy én írtam volna:
- Ne, ne, ne! Te most komolyan azt hiszed, hogy miután majdnem megerőszakoltak, egyedül fogsz kóricálni a sötétben? - kérdezte, én pedig egy aprót bólintottam - Azt már nem! Velem jössz! Ma nálam alszol - jelentette ki.
Valahogy így nézne ki jobban. Ha megfigyeled jól a hibáidat észre is tudod majd venni. 
A következő az az, hogy már annyi Harry Styles fanfiction van, mint a nyű. Miért kell még egy? Ebből még esetleg egy Louis Tomlinson fanfic is kijöhetne. Abból is kevés van. De ha neked jó akkor engem nem zavar.
Pont: 10/5

Design: A fejlécről annyi, hogy ezt a fajta stílust ezer meg ezer blogon láttam már. Ez is olyan mint a macifüles sapi. Tucat. A blog címét másik színnel írtam volna, és egy kicsit érdekesebb betűtípussal. A képek nekem nem annyira tetszenek rajta. Louis és Eleanor legyenek egymás mellett, ha már együtt vannak. Őket nem halványítottam volna el ennyire. A háttered nem megy a fejléchez. Ez így szörnyű. A "Rendszeres olvasók" részt lejjebb tenném, mert az nem annyira fontos. A chat és a facebook csoport is rendben van, a fordítót nem tenném bele. Felesleges. A "Magamról"-t tenném legalulra. Nem sok a változtatni való, de mindegyik fontosabb. 
Pont: 10/7,3

Összesen: 20/7,7





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése