2015. szeptember 19., szombat

Kritika#7 /~Szöszikapitány

Sziasztok!
Ti ugyan nem látjátok, de novemberre visszanéztem az összes kritikarendelést és jelenleg, ezzel együtt 10 blog van a várólistán. Emellett várjuk a szerkesztők jelentkezést! Most pedig jöjjön L. Rose kritikája. Illetve kipróbálom, hogy egy félkész kritikát teszek közzé, hiszen az író már így is sokat várt rá.



                                                   
                                                                    Író: Laurie Rose
                                                                 Blog: Born to Be Wild



Olvasás előtt:
Azt már az előző posztomban említettem, hogy hadilábon állok a művészetekkel. Ennek ellenére a fejléced teljesen lenyűgözött. Illik a blogodhoz. Maga az ötlet egyedi, viszont csak három rész van fönt+prológus... Szerintem ez kevés, van nyolc feliratkozód, akik kommentelnek is, már miattuk is megérné folytatni. Hibákat nem láttam, de ez nem jelenti azt, hogy nincsenek. Elsőre ennyi.

Írásmód:
Nem látok elütéseket, sem helyesírási hibákat. De ezt már az előbb említettem. Három fejezetből nehéz teljes képet kapni, de én hiányolom a leírásokat. A szókincsed terjedelmesnek tűnik, de erről sem kaptam teljes képet. Én értem, hogy a blog nem Magyarországon játszódik, de ha MAGYARUL írod legyenek már a fejezetek címei is MAGYAROK.

Karakterek és környezetük:
Főszereplők:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése