2014. október 19., vasárnap

The end...

Kedves olvasók!
Rossz hírt fogok most közölni veletek! Nem fogok köntör-falazni, így egyszerre kimondom - leírom -, hogy kilépek a blogtól!
Márciustól vagyok a blog szerkesztője és imádtam itt "dolgozni". Akik végig követték a műveimet, azok tudják, hogy 35 trailert készítettem, 7-8 kritikát és egy rendezett képek. Nagyon látszik, hogy trailer szerkesztésben jelentkezem, de sajnos meguntam és nem igazán fejlődött a tudásom. Nagyon-nagyon szerettem kis videókat szerkeszteni és remegve vártam a rendeléseket, de most meg már úgy vagyok, hogy 'jaj, csak ne jöjjön megrendelés, mert nincs kedvem hozzá'. Igen, most jött el a pillanat, hogy szidhattok és mondhattok rám mindent, de ez van. Ha lemondok a trailer-ről, akkor nem sok hasznomat vennék itt a blognál.
Így könnyes búcsút véve, elhagyom a blogot! Nagyon-nagyon sajnálom!!! :(
Mindenkit puszilok! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése