2014. március 1., szombat

Kritika #7 | ~Bessie Horan~

Sziasztok! Nos hihetetlen nagy örömmel tölt el, hogy ez már az 5. kritikám. Ezek szerint jól leírom a véleményemet? Nem tudom, ezt csak ti tudhatjátok! Na de nem húzom az időt, itt is van az Impossible love kritikája!
FIGYELEM! A benne lévő sértőnek gondolt dolgok segítségnek, tanácsnak szolgálnak!

Design: Nos rendhagyó módon a kinézettel kezdek. Ahogy megnéztem, hogy van-e kritika, amit nekem kell megírnom, és észrevettem, hogy 1 akad, rákattintottam, és egy olyan hellyel találtam szembe magam, ahol a fejléc egy egyszerű kép ráírva a blog címével. Ez NEM fejléc! Nem nézed más blogok kinézetét? Mert ott is látszik, hogy nem egy egyszerű kép van kint, hanem egy szépen, jól megcsinált rendes fejléc van kint. Ha kell rendelj tőlünk fejlécet, vagy esetleg teljes design-t, mert a háttered sem nevezhető háttérnek. Nekem azok a fajta blogok nem tetszenek, ahol csak egy egyszerű kép van kirakva, mozaikosan. Nem ez nem háttér. Lehet, hogy a géped/laptopod háttérképe ilyen, de az más. Az olvasók -általában- azokat a blogokat olvassák el, aminek a kinézete gondosan elkészített munka. Ez nem az. A többi az meg annyi, hogy a "Történetből egy kis rész..." helyett én azt írnám, hogy "Tartalom" és nagyjából leírnám a történetet, egy kicsit titokzatosan, mégis annyira nyíltan, hogy dolgokat eláruljon belőle. A blogarchívummal semmi problémám, mint ahogy a chattel és a rendszeres olvasókkal sincs. Én a "Népszerű bejegyzések"-et nem tenném ki. Szerintem felesleges, hiszen nem arra kíváncsiak, hogy bizonyos részek mennyire voltak híresek. A "Jus another fan..."-t sem tenném bele. Szerintem nem tükrözi a blogot, hiszen róluk szól.
Pont: 10/6

Történet: Így, hogy a kinézet, hogy is mondjam rosszra sikeredet, nagyon nem is volt kedvem elolvasni. Pedig máshogy nem tudnám megírni a teljes kritikát. A fogalmazásoddal nincsen semmi baj. De ilyen történet van vagy 174738448598654967368 darab. Miért még a 174738448598654967369 darab? Na mindegy. Szóval maga a megfogalmazás elfogadható, de ez is egy sablon történet. Ennyi csak a bajom. Amikor elkezdtem mélyebben olvasni, és kiderült hogy a csaj és Harry unokatesók, akkor egy kicsit furcsálltam az egészet. Egy apró kérdés fogalmazódott meg bennem. Mi Ez A Hülyeség? A rokonok tudtommal nem szeretnek egymásba. Legyen mentségedre ez egy fanfiction. De ha nem az lenne, akkor sikítva rohannák ki a világból ekkora hülyeség miatt. Más egyéb hozzáfűzni valóm nincs. Egész jó, csak a sablonosságot próbáld meg elfedni egy jobb fogalmazással.
Pont: 10/7

Összes Pont: 20/13





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése