2014. január 28., kedd

Kritika #2 | ~Bessie Horan~

Sziasztok! Meghoztam a második kritikámat. Ennek áldozata a Crazy friends and crazy love! c. blog!
FIGYELEM! A benne lévő, sértőnek gondolt dolgok segítségnek, tanácsnak szolgálnak!


Történet: A prológus számomra nem arról szól, hogy leírod a szereplők tulajdonságait, nevét, jellemzőit. Az rendben van, ha leírod a szereplőlistát-meg a többit amit írtál is-, de akkor írj egy rövid bemutatót a történetből, amivel elkezded a blog lényegének bemutatását. Még valami ezzel kapcsolatban, és megyek tovább! Ha Magyarországon születik valaki, annak miért van angol neve? Ezt nem értettem, de ha neked így jó, akkor nekem is megfelel. Ez egy furcsaság csak! Elolvastam az 1. részt. Nekem 2 probléma volt benne. 1.: Vegyük például az utazást. Miért nem írod le, hogy mit érzett, amikor a barátnői felkeltették? Vagy amikor a repülőtéren voltak? Én a helyedbe bőven kifejteném az érzelmeket. A másik, az, amikor már repülőn ültek. Ott is ugyan ez a helyzet. Nem írtad le mit látott, milyen érzés volt benne, amikor felszálltak stb. Ez egy kicsit hiányos.
2.: A képek. Nem tudom, hogy te hogy vagy vele, de nekem nem tetszenek azok a blogok, amikor a leírás helyett képeket raknak be a szöveg közepébe! Ír le, hogy hogy nézett ki, és ne képet rakj be. Ha pedig segítségképpen kell kép, akkor csak te nézd, és írd le, de ha a gondolatodba van egy igazi csajos ház, akkor azt jellemezd. Ha mindenképpen kell bele a kép, akkor csináld meg úgy, ahogy én a blog címét. Ha rákattint az ember, kijön a blogod. Te akkor csináld ezt, csak képpel. Ami még mindig nem oké, hogy a szöveg végére berakod a képet. Ezzel nem is lenne semmi baj, csak nem írod le a szobákat! Ez nem tetszik!
A történettel nincsen semmi bajom, az egész jó.
Pont: 10/7

Design: A design-nal nincsen semmi problémám, nagyon vidám. A fejléced nem zsúfolt, lényegre törő. A háttered megy a fejléchez, mindenhez. Elüt egy kicsit tőlük, de ennyi kell! Nézzük a "Menü" pontot. Ha már mindent beleraktál, akkor bele kéne rakni egy olyat is, hogy "Fejezetek" vagy "Részek". Tudom van blogarchívumod, de ha már van egy ilyen rész, akkor süllyeszd bele ezt is. A "Rendszeres olvasók" , a "Blogarchívum" és a "Chat" jó helyen van. Azon nem változtatnák. Viszont nekem jobban tetszene, ha a "Kattintások" -at eggyel feljebb vinnéd, a "Chat" alá. A többi meg jó úgy ahogy van. Egyszóval a Design-on nem sokat változtatnák.
Pont: 10/9,5

Összes pont: 20/16,5





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése